• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Батьківська сторінка

ПАМ’ЯТКА

для учнів та батьків на канікули

УЧЕНЬ! БЕРЕЖИ СЕБЕ!

1. Постійно дотримуйся правил дорожнього руху. Ніколи не порушуй їх, це небезпечно для життя. Переходь вулицю тільки у відведених місцях.Будь обережним при переході трамвайних та залізничних колій. Не влаштовуй ігри на проїжджій частині вулиці. Правильно користуйся громадським транспортом.

2. Не грайся сірниками та іншими легкозаймистими предметами, не використовуй петарди та іншу піротехніку. Будь обережний з газом. Не вмикай його без дозволу батьків та без потреби.

3. Не чіпай невідомі тобі предмети. При виявленні вибухонебезпечних предметів, повідом дорослих.

4. Будь обережний з електроприладами. Не вмикай їх без дорослих. Не торкайся оголених проводів.Виходячи з дому, перевіряй, щоб усі електропобутові прилади були відключені.

5. Будь обережним біля водоймищ, не ходи по тонкому льоду. Не влаштовуй ігри поблизу водоймищ. В разі небезпеки негайно повідомляй дорослих.

6. Виконуй правила протипожежної безпеки. Не грай з вогнем. Не розпалюй багаття.

7. Не чіпай бездомних кішок та собак. Спілкування з ними призводить до нещасних випадків.

8. Зверни увагу на небезпеку поширення застудних захворювань та грипу в зимовий період.

9. Слідкуй за гігієнічними вимогами щодо здорового харчування .

10.Не порушуй правил громадського співіснування . Своєю поведінкою не створюй криміногенної ситуації.

11. Веди здоровий спосіб життя!

Любий учень, дбай про своє здоров’я та життя!

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

1. Не залишайте дітей без догляду. Знайте, де і з ким бувають Ваші діти, чим вони займаються.

2. Випускаючи дитину на прогулянку, нагадуйте їй про правила дорожнього руху, про правила поведінки в громадських місцях.

3. Постійно нагадуйте про правила власної безпеки.

З правилами технікибезпекиознайомилися та прийняли до уваги.

26.10.2018 Підпис батьків:

Шкільні заходи в рамках загальнонаціонального правопросвітницького проекту "Я маю право"

Заходи Дата Відповід.
1. Сприяти широкому висвітленню в навчальному закладі заходів в рамках загальнонаціонального правопросвітницького проекту «Я маю право». Протягом року Педаг. колектив
2. Висвітлити на сайті закладу шкільні заходи загальнонаціонального правопросвітницького проекту «Я маю право». березень ЗДНВР, пед..-орг.
3. В рамках загальнонаціонального правопросвітницького проекту «Я маю право» провести: 1)систематичний випуск інформаційних сторінок та поновлення куточка правових знань.; 2) виявлення сімей, в яких були випадки насилля над дітьми. Анкетування з цієї проблеми; 3) роз’яснювальна робота серед батьків та осіб, що займаються вихованням дітей, зокрема дітей пільгових категорій (діти – сироти, діти – інваліди, діти учасників АТО); 4)розгляд питань правової освіти на батьківських зборах та засіданнях батьківського комітету; 5) проведення загальношкільних лінійок з метою пропаганди правової освіти учнів; 6)проведення Тижнів правових знань ; 7) проведення бесід, тренінгів, перегляд та обговорення інформаційно-освітніх програм та фільмів з учнями на правову тематику: - На що я маю право? - Мої права та обов’язки - Я живу в правовій державі. - Найперші правила спілкування з людьми. - Вивчаємо Статут школи та «Єдині вимоги до учнів». 8)зустрічі учнів та батьків з працівниками правоохоронних органів, ювенальної поліції та комісій в справах сім’ї та молоді; Протягом року протягом року щосеместрово протягом року за планом за планом, протягом року за планом за планом, по потребі двічі на рік, за потребою ЗДНВР, пед.-орг., кл.керівн.
4. Продовжувати роботу шкільної служби «Довір’я». Протягом року Дирекція школи
5. Регулярно проводити засідання координаційної ради школи. щомісяця Голова КР
6. Розв’язувати питань профілактики правопорушень спільно з опікунською радою сільської ради. За потребою Голова КР
7. Співпрацювати з сільською бібліотекою та БК в проведенні заходів на правову тематику. Протягом року Пед..-орг.
8. Постійно тримати зв'язок з сільським дільничним. Протягом року Дирекція школи
9. Захищати інтереси дітей в юридичних та судових інстанціях. За потребою Громад.інспектор з охорони дитини
10. Тримати зв'язок з мобільними точками доступу до безоплатної юридичної допомоги в інтересах дитини За потребою Громад.інспектор з охорони дитини
11.

Продовжити роботу Інформцентра з вирішення питань життя та здоров"я, захисту прав та інтересів дитини.

постійно Громад.інспектор з охорони дитини

Директор школи: Годлевська В.Г.

До уваги учнів та батьків! Інформцентр з вирішення питань життя та здоров"я, захисту прав та інтересів дитини. Електронний банер Національної дитячої "гарячої" лінії - 116 111 (безкоштовно, анонімно, конфіденційно)

Робота шкільної служби "Довір"я"

Заходи щодо профілактики правопорушень та злочинності серед неповнолітніх:

1.Затверджена Комплексна Програма профілактики злочинності та правопорушень. Вересень 2017р.

2.Створення Координаційної ради з питань профілактики правопорушень.

Наказ по школі №113 від 01.09.2017р.

3.Створення шкільної служби "Довір"я".

Вересень 2017 р.

Шановні батьки та діти!

Вшануємо пам"ять померлих від голоду в 1932 - 1933 роках . 25 листопада о 16.00 год. запалимо свічку як символ немеркнучої пам"яті. Хай ця хвилина увійде в наші серця тихою поминальною молитвою.

ПОДЯКА БАТЬКАМ

Традиційно в школі в листопаді проходить благодійна ярмарка - виставка хлібних виробів "Образу хліба вклонімося". Виручені кошти учнівська рада використає для благодійних справ. Ми щиро дякуємо батькам за безпосередню допомогу у підготовці та проведенні ярмарки- виставки. Хай завжди буде хліб на столі!

До відома батьків

Шановні батьки!

16 листопада відбудуться класні батьківські збори. Класні керівники та вчителі-предметники запрошують вас відвідати школи, познайомитися з навчальними успіхами вашої дитини, поспілкуватися з вчителями, вирішити певні навчальні проблеми. Лише тісний контакт школи та сімї може дати гарні позитивні результати у навчально-виховному процесі. Чекаємо вас у школі!

Шановні батьки та діти!

Пам’ятка батькам

Створіть безпечну психологічну атмосферу дитині в її пошуках, де вона могла б знайти розраду у разі своїх розчарувань і невдач.

Підтримуйте здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до ранніх невдач. Уникайте негативної оцінки творчих спроб дитини.

Будьте терпимі до несподіваних ідей, поважайте допитливість ідеї дитини. Намагайтесь відповідати на всі запитання, навіть якщо вони вам здаються безглуздими.

Залишайте дитину одну і дозволяйте їй, якщо вона бажає, самій займатися своїми справами. Надлишок опіки може обмежити творчість.

Допомагайте дитині формувати її систему цінностей, не обов’язково засновану на її системі поглядів, щоб вона могла поважати себе і свої ідеї поряд з іншими ідеями та їх носіями.

Допомагайте дитині задовольняти основні людські потреби, оскільки людина, енергія якої скута основними потребами, рідко досягає висот у самовираженні.

Допомагайте дитині долати розчарування і сумніви, коли вона залишається сама в процесі не зрозумілого ровесникам творчого пошуку: нехай дитина збереже свій творчий імпульс.

Поясніть, що не на всі запитання дитини завжди можна відповісти однозначно. Для цього потрібен час, а з боку дитини — терпіння. Вона має навчитися жити в інтелектуальному напруженні, не відкидаючи своїх ідей.

Допомагайте дитині цінувати в собі творчу особистість. Однак її поведінка не має виходити за межі пристойного.

Допомагайте дитині глибше пізнати себе. Виявляйте симпатію до її перших спроб виразити таку ідею словами і зробити зрозумілою для оточення.

Вчіться та навчайте дітей правильно спілкуватись

Щоб навчитися правильно говорити, треба навчитися читати і слухати.

Читаючи, зосереджено заглиблюйтеся в зміст написаного: намагайтеся побачити, почути, зрозуміти й запам’ятати художні особливості мови, мовні звороти.
Збагаченню словникового запасу допоможе спеціальна робота: заведіть словник для запису нових слів, тренуйтеся в їх вимові та використанні, добирайте до них антоніми та синоніми, вивчайте слова, що використовуються в переносному значенні,

Намагайся не лише запам’ятати мову оратора, а й прийоми її побудови.

Стежте за тим, щоб у розповіді не було слів-паразитів, не використовуйте непотрібних повторів — це збіднює мову.

Стежте за побудовою речень, не вживайте складних конструкцій.

Щодня читайте вголос по 15—20 хв., усвідомте зміст тексту, поміркуйте, де зробити паузу, поставити наголос, якого емоційного відтінку надати мові.

Чим зайняти дітей у вільний час

Школярі довго і з нетерпінням чекають вихідних. Однак, дорослим поява у їхніх дітей такого вільного часу іноді приносить багато турбот. Звичайно, більшу частину часу на вихідних діти можуть займатися виконанням домашніх завдань. Але коли приходить така пора як літнє канікули, перед батьками постає непосильне завдання, чим зайняти дітей у вільний час, при тому, якщо його цілих три місяці. Можливо, нижче наведені рекомендації допоможуть вам зайняти дозвілля вашого чада.

Основне правило — це наявність щоденної мети. Необхідно продумувати з вашою дитиною як мінімум одну важливу задачу на наступний день, кожен вечір. Людині, у якої є мета, завжди веселіше живеться. Приблизний план може включати в себе:

— Відвідування бабусі;

— Покупка улюбленої іграшки або конструктора;

— Запрошення друзів на піцу або пиріг;

— Зробити щось своїми руками;

— Сходити в кіно на дитячий фільм і т.д.

Якщо погода не радує сонечком, то навіть вдома, в приміщенні, завжди можна чимось зайняти дитину у вільний час. Безумовно точно є заняття, які дитина ще не пробував або які він дуже любить робити. У дитячих магазинах, де є відділи для дитячої творчості, можна зустріти багато чого цікавого:

— Різного роду матеріали для ліплення (кульковий пластилін, тісто, полімерна глина тощо);

— Приладдя для малювання (заготовки під розпис, вітражі та фарби для них, балончики для малювання графіті тощо);

— Різні конструктори (об’ємні пазли, перфоровані металеві конструктори, з основою з електричних схем тощо);

— Різноманіття наборів для пайки і кування дітям;

— Матеріали для вишивання, в комплект входять нитки і схеми;

— Моделі, які потрібно збирати (автомобілі, мотоцикли, військова техніка тощо);

— Все необхідне для плетіння з бісеру різних виробів і фарбувань;

— Та інше.

Цими розвиваючими іграми у вас є шанс захопити дитину на один-два дні кожним із занять. Це корисно ще й тим, що, займаючись якимось видом творчості, він може відкрити в собі талант і потенціал в певному виді мистецтва.

Також, канікули у школярів — це чудовий час для організації активного відпочинку. Розпорядіться часом так, щоб у дитини була можливість гуляти по 3-4 години на день, бігати, кататися на роликах, велосипеді, грати з іншими дітьми в активні ігри, такими, як футбол, хокей, баскетбол і т.д. Можна придбати для дитини такий пристрій як крокомір, з його допомогою школяр зможе побачити, скільки він пробіг або пройшов за день, можливо, він буде встановлювати свої особисті рекорди.

Питання, чим зайняти дитину у вільний час, не виникне, якщо у вашому місті є:

— Аквапарк;

— Льодовий каток з прокатом обладнання;

— Роллердром;

— Розважальні центри для дітей з батутами, різними атракціонами, ігровими автоматами.

Школяру можна дозволити відвідувати подібні заклади в середньому через день. Не варто побоюватися, що канікули в такому випадку можуть обійтися дуже дорого. Слід розподілити розтрати так, щоб і батькам це було не накладно, і дитина змогла повеселитися. Більше вірогідності, що школяр зможе добре відпочити і приступити до занять з новими силами, якщо відпочинок буде активним і різноманітним.

Організація культурних і розважальних заходів не тільки займає вільний час, а й дає поживу для душі, розвиває. Можна поцікавитися в Інтернеті або на міських Інтернет-сайтах про прийдешні заходах, які можуть бути цікаві дитині шкільного віку. Коли плануєте відпочинок своєї дитини, пам’ятайте про таких закладах, як:

— Музеї (зоологічні, військові, мистецтва);

— Кінозали (зараз можна знайти багато повнометражних цікавих мультфільмів);

— Театри (лялькові чи театри юного глядача);

— Дельфінарії, луна-парки, планетарії та т.п.

У будь-якому випадку, все, що є можливість відвідати хоча б раз на тиждень, варто брати до уваги. Час на канікулах може швидко і цікаво пролетіти, коли ви заздалегідь сплануєте відпочинок дитини.

Як вирішити питання з тим, що у вас немає часу водити дитину на розважальні прогулянки, а малюк ще занадто малий, щоб самостійно відвідувати музеї, кінотеатри та інші подібні місця? Один з виходів — віддайте малюка в дитячий шкільний табір. У таких закладах дітей повноцінно годують, влаштовують розважальні заходи і походи по цікавих місцях. Найчастіше більша частина грошових коштів забезпечується з міського бюджету, тому плата за таке задоволення буде символічна.

У висновку, рекомендація — не пускати організацію відпочинку дитини на самостійне течія. Велика ймовірність того, що учневі не вистачить фантазії, щоб придумати щось, крім засідання за комп’ютером в мережі Інтернет або перед екраном телевізора.

Як забезпечити безпеку дітей в мережі Інтернет

Пропонуємо декілька рекомендацій, які слід взяти до уваги:
— розміщуйте комп’ютери з Internet-з’єднанням поза межами кімнати Вашої дитини;
— поговоріть зі своїми дітьми про друзів, з яким вони спілкуються в он-лайні, довідайтесь як вони проводять дозвілля і чим захоплюються;
— цікавтесь які веб сайти вони відвідують та з ким розмовляють;
— вивчіть програми, які фільтрують отримання інформації з мережі Інтернет, наприклад, Батьківський контроль в Windows*;
— наполягайте на тому, щоб Ваші діти ніколи не погоджувалися зустрічатися зі своїм он-лайновим другом без Вашого відома;
— навчіть своїх дітей ніколи не надавати особисту інформацію про себе та свою родину електронною поштою та в різних реєстраційних формах, які пропонуються власниками сайтів;
— контролюйте інформацію, яку завантажує дитина (фільми, музику, ігри, тощо);
— цікавтесь чи не відвідують діти сайти з агресивним змістом;
— навчіть своїх дітей відповідальному та етичному поводженню в он-лайні. Вони не повинні використовувати Інтернет мережу для розповсюдження пліток, погроз іншим та хуліганських дій;
— переконайтеся, що діти консультуються з Вами, щодо будь-яких фінансових операції, здійснюючи замовлення, купівлю або продаж через Інтернет мережу;
— інформуйте дітей стосовно потенційного ризику під час їх участі у будь-яких іграх та розвагах;
— розмовляйте як з рівним партнером, демонструючи свою турботу про суспільну мораль.

Використовуючи ці рекомендації, Ви маєте нагоду максимально захистити дитину від негативного впливу всесвітньої мережі Інтернет. Але пам’ятайте, Інтернет, це не тільки осередок розпусти та жорстокості, але й найбагатша в світі бібліотека знань, розваг, спілкування та інших корисних речей. Ви повинні навчити свою дитину правильно користуватися цим невичерпним джерелом інформації.

Та найголовніше, дитина повинна розуміти, що Ви не позбавляєте її вільного доступу до комп’ютера, а, насамперед, оберігаєте. Дитина повинна Вам довіряти.

Як зрозуміти, що дитина у небезпеці?
Як побачити приховане?
Як вловити те, про що мовчать?
Ознаки, властиві жертвам фізичного насильства

Постійна поява специфічних ушкоджень: свіжі або такі, що заживають, рани, порізи, відбитки пальців, ременя; синці, забої; крововиливи в очне яблуко, зуби, що хитаються, ділянки облисіння.

У молодшому шкільному віці типова замкнутість, прагнення приховати причину ушкоджень і травм, побоювання йти додому після школи (особливо з поганою оцінкою в щоденнику), відсутність друзів, запопадлива, догідлива поведінка.

У підлітковому віці – втечі з дому, відхилення в поведінці (кримінальне або антигромадське), вживання алкоголю й наркотиків, агресивність, суїцидальні нахили.

Ознаки, притаманні жертвам емоційного насильства

Постійна пригніченість, сум, невпевненість у собі.

Наявність таких соматичних проявів як ожиріння або втрата ваги, алергічні патології, шкірні висипи, нервові тіки.

Підвищена тривожність.

Агресивність або, навпаки, надмірна поступливість, догідливість, запобігання.

Схильність до усамітнення.

Погана успішність.

Невміння контактувати з іншими людьми, як із дорослими, так і з однолітками.

Порушення апетиту (стрімке підвищення або зниження, перепади).

Суїцидальні погрози і спроби самогубства.

3 поради, як говорити з дітьми про суїцид та депресію

Інформація української кіберполіції про існування у соцмережах груп, які підштовхують дітей до самогубства, змусила багатьох батьків задуматися над тим, як вберегти своє чадо. За порадою краще звернутися до психолога.

Батьки

Як говорити з дітьми про суїцид та депресивні стани – пише у колонці на The Huffington Post психіатр Лорі Холлман, повідомляє 24tv.ua.

Наводьте факти

Треба говорити дітям, що депресія – це хвороба, яка просто має певні причини та симптоми, і яка лікується. Розкажіть, як може змінюватися поведінка людини у депресії. Запевніть, що коли депресія вражає дорослу людину, вона стає втомленою, сумною чи дратівливою не через провину дитини.

Запитайте, чи є в дитини якісь питання, та відповідайте коротко, але чесно. І не заглиблюйтеся в пояснення процесів, які відбуваються в мозку.

Враховуйте вік та ступінь зрілості

З дитиною у віці 8-9 років треба бути обережними, бо такою розмовою можна перелякати, змусити думати, що вона в небезпеці. А підліток і сам може знайти слово “депресія” у Google, проте краще зробити це разом.

Заспокоюйте

Дитина повинна мати впевненість у тому, що батьки, навіть якщо хворітимуть на депресію, все одно подбають про них. Важливо, щоб вони відчували вашу любов.

Кiлькiсть переглядiв: 141

Коментарi