У світі мови та літератури з
Поповкіною Аллою Віталіївною
Немає нічого кращого для вчителя ніж захоплені дитячі очі.
Щоб учень міг стати «менеджером свого майбутнього», його треба навчати критично мислити, обирати життєві цінності й орієнтири, ефективно співпрацювати з іншими людьми, керуватися моральними нормами, проявляти толерантність, милосердя у повсякденному житті.
Особливе значення в освітньо-виховному процесі сучасної школи має особистість учителя. Учитель не є носієм істини в останній інстанції. На думку А.Дістервега, "…поганий учитель подає готову істину, гарний ‑ вчить її шукати”. Сучасного вчителя, в ідеалі, бачать і фахівцем, і досвідченим читачем, і гуманістом, що передає свої знання дітям, формує мислячу особистість в процесі навчального діалогу.
«Для того, щоб удосконалювати розум, треба більше міркувати, ніж заучувати» (Рене Декарт).
Ми реалізуємо себе, так би мовити, тричі (це щонайменше): як учитель – на уроці, коли викладаємо предмет і організуємо самі урок (як організаційну навчально-продуктивну форму пізнання світу); як творці людини – виховуючи учнів, коли ведемо їх сходами пізнання світу і їх у цьому світі; як творці творців – спостерігаючи за внутрішнім зростанням учнів – від думки до думки, від твору до твору.
Разом з майбутніми випускниками закладаємо алею пам'яті вчителів, що прославили своєю педагогічною майстерністю і відданістю Комишуватську школу і ,зробивши величезний внесок у плекання та виховання дітей, стали корифеями освітянської ниви району та області.
Важливо відкривати для дітей світ поза школою, мандруючи туристичними маршрутами рідного краю. Екскурсія на Ексампей!
Є книжки, які треба тільки прочитати, є такі, котрі найкраще проковтнути, і лише деякі варто розжувати і перетравити.
Ф. Бекон
Навчайтесь і читайте. Читайте книжки серйозні. Життя зробить усе інше. Ф. Достоєвський
Кiлькiсть переглядiв: 273